Bestellen en betalen

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Heb je een verkeerd product besteld? Of had je graag iets gewijzigd aan je huidige bestelling? Geen probleem! Zolang jouw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kan dat. Neem contact met ons op via telefoon of e-mail en wij helpen je graag verder.

Hoe kan ik iets bestellen bij Van Loock Electro?

1)      Kies je product(en)

Ga op zoek naar het product dat je wenst te kopen. Plaats dan vervolgens het product in je winkelmandje via de groene knop dat afgebeeld staat bij ieder product. Je hebt nu de keuze om verder te gaan met winkelen of te bestellen.

Keuze gemaakt? Klik dan op het winkelmandje in de rechterbovenhoek en vervolgens op de groene knop om je bestelling af te ronden.

2)      Inloggen

Om je bestelling goed te kunnen verwerken hebben we uiteraard enkele gegevens van je nodig.

Ben je een nieuwe klant en heb je nog geen account? Klik dan op de knop registreren om een nieuwe account aan te maken.

Heb je al een account? Als je inlogt met je Van Loock account gaat het bestellen veel sneller!

3)      Gegevens ingeven

Voorzie ons van de juiste facturatie- en bezorggegevens door het formulier in te vullen. De formulier-veldjes waarbij een * staan, zijn verplicht in te vullen.

Wil je graag jouw bestelling graag in één van onze winkels afhalen? Dat kan je hier aangeven door simpelweg deze optie te selecteren. Wij zorgen er vervolgens voor dat je bestelling voor je klaarligt in de winkel.

4)      Controleren en betalen

Controleer je ingevulde gegevens en betaal vervolgens via je gewenste betaalmethode. Je hebt de keuze tussen een overschrijving, Bancontact/Mistercash, Visa, Mastercard, PayPal of Sofortbanking.

5)      Bevestiging en opvolging

Je ontvangt binnen enkele ogenblikken na aankoop via e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Bijkomend ontvang je de dag voor de levering ook nog een e-mail met daarin een Track & Trace code die je kan gebruiken om je pakketje op te volgen via de website van de leverancier.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Eens je jouw bestelling geplaatst hebt wordt kan je deze normaal meteen onder jouw account terugvinden. Als deze er staat, dan is jouw bestelling goed bij ons aangekomen! Bijkomend ontvang je binnen de 15 minuten ook nog e-mail bevestiging met alle informatie van jouw bestelling.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantendienst via telefoon of e-mail en wij kijken het even voor je na.

Hoe bestel ik iets om op te halen in een Van Loock Electro winkel?

Heel simpel! Dit proces is net hetzelfde als je gewoon iets online wenst te bestellen wat thuis bezorgt moet worden. Bij het afronden van je bestelling geef je bij de bezorgopties aan in welke winkel je jouw bestelling wenst op te halen en wij zorgen ervoor dat jouw bestelling voor je klaar ligt!

Kan een product gereserveerd worden?

Wanneer je een online bestelling plaatst, wordt het product automatisch voor je gereserveerd. Let op, de reservatie is wel pas geldig vanaf we jouw betaling hebben ontvangen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Als je online bestelt, heb je de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

-  Bancontact/Mistercash

-  Visa of Mastercard

-  Paypal

-  Vooruitbetalen via overschrijving

Aanvaarden jullie ook ecocheques?

Jazeker! Wij aanvaarden zowel de papieren als elektronische ecocheques van Edenred, Sodexo en Monizze. Ook met gemeentecheques van de gemeente Heist-op-den-Berg kan je bij ons terecht.

Betalen met je ecocheques (of gemeentecheques) kan je in één van onze fysieke winkels of bij levering (enkel als onze eigen leveringsdienst levert, wie je bestelling bezorgt kan je hier terugvinden).

Wil je toch graag online bestellen en met ecocheques betalen? Geen probleem! Neem dan contact op met onze klantendienst via e-mail of telefoon en wij helpen je graag verder.

Wat kan ik allemaal kopen met ecocheques?

Ecocheques kunnen alleen gebruikt worden voor producten van ecologische aard. De lijst van producten die hiervoor in aanmerking komen, worden beschreven in een officiële lijst en deze wordt beheerd door de Belgische overheid.

Kortgezegd, kan je met ecocheques alle huishoudelijke toestellen en TV's op onze webshop aankopen die energiezuinig zijn en over een A+ label (of hoger) beschikken. Het energielabel kan je terugvinden in de specificaties op de pagina van het product. Binnenkort zal je deze toestellen ook kunnen herkennen aan de hand van het 'eco-label' op onze webshop.

Wat als ik per ongeluk teveel betaald heb via een overschrijving?

Geen probleem, wij betalen je gewoon het verschil terug. Neem contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail. Voeg hierbij zeker de volgende gegevens toe:

-  Je factuurnummer

-  Je persoonlijke gegevens (naam, adres, telefoonnummer, e-mail en rekeningnummer)

-  Het bedrag dat je hebt overgeschreven